Strike a pose,

Åh, fredag och helg och allt såntdär underbart :). Efter skolan sprang jag in lite fort på JC och köpte ett par jeans :D, valde mellan ett par ljusa och ett par mörka, blev de mörka efter många om och men. Bjussar på en bild på den med. När jag kom hem så hade mitt paket från Zylber kommit, fick mitt najsa armband :). Kom även en liten till sak som jag visar senare idag.

Snart åker familjen och jag till Stockholm över helgen, ska hälsa på störtsköna Lydia och Jakob! Blir nog lite shopping, fotboll och annat skoj. Bjuder på dagens outfit med bara för att jag ändå hade framme kameran.

image253  

Blusen är från Vila, linnet från Bik Bok, och favoritjeansen från Lee. Sen ser ni armbandet från Zylber och jeansen jag köpte idag också.



Almah har fixat sin första tävling, är med och tävlar. Man kan vinna ett par strumpbyxor från evasunderkläder.se, check!

Kommentarer
Postat av: Ap

Söt blus :)

2008-04-18 @ 14:53:44
URL: http://humliis.blogg.se
Postat av: emma

Söt blus

2008-04-21 @ 17:38:59
URL: http://emmadowntown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0