Im walking on sunshine

Så himla härligt väder, idag med. Hoppas det håller i sig! Var som vanligt en kort fredag i skolan, jag & Rasmus jobbade med vårt arbete utan Mimmi, eftersom hon blev sjuk /: . Jobbade kanske inte hela tiden, men så kan det vara ;D. Sen var det engelska, men först en snabbfika i det nya cafét. Dagens roligaste var ju Amanda iallafall (som vanligt, typ). Hon trodde att vi skulle ha LUK - det är en sorts test typ, i engelska - & vi andra visste att vi inte hade det, men vi sa inget, haha, & hon var jättenervös. Så himla söt är hon ibland! Kan ju också tillägga att idag kom Åttingen i brevlådan, & där i finns jag med!

Tänkte gå ut i skogen med hunden sen ett tag, måste ju passa på. Kanske kan springa en runda med, om hon orkar hänga på. Kanske ska ut til Ralle med och lämna lite grejer till auktionen imorgon. Ska "jobba" där med att dela ut flygblad & sälja lotter imorgon, måste gå upp vid sju. Helt otroligt tidigt, men man får ju en våffla x'D.

Ikväll sen så får vi se hur det blir, myskväll är planerad med svull och Grease-filmerna. Måste bara ha någonstans att va & så får vi se vilka som är med :). Just nu är det iallafall jag, Amanda, Nathalie & Maja, kanske Jennifer, Stina & Sara också, men det märks ju. Ska bli mysigt. Sen imorgon blir det nog Tranås, efter auktionen och körövning, eftersom Natte har fyllt år. Har ingen tid eller någonting, men det löser väl sig antar jag ;D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt inlägg. Det var fint. Allt känns så pissigt just nu :( Ha en super bra dag och hoppas vädert håller i sig

2008-04-04 @ 12:52:29
URL: http://facil.blogg.se
Postat av: emma

ja eller hur :)
det är dom, dom är sjukt snygga!

2008-04-04 @ 14:54:48
URL: http://emmsies.blogg.se
Postat av: leia

solen tittade fram och jag blev glad:)

2008-04-04 @ 17:02:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0