I can't be your hero, I can't be your saviour

Engelska nationellt testprov nu på morgonen, det gick skitfort, faktiskt. Var duktig och stannade kvar efter att vi hade slutat för att jobba med arbetet. Rasmus & Mimmi var taggade, kom faktiskt någonstans. Käkade en liten isglass utanför Ica också innan vi åkte hem. Var ännu duktigare & pluggade på bussen, engelska & naturkunskap. Nu är jag inte duktig längre, känner mig lat. Ut & gå, kanske? Märks..

Puss.

babe, nobodys perfect
and we're not even close

Kommentarer
Postat av: Carolina Anna Noren, your friend

kom och var med på muskelpasset mella 18.30 - 19.30 :)
för min skull

2008-04-10 @ 15:57:27
Postat av: Leia

Hej

Ville bara tala om att jag har bytt sida och namn på min blogg.

Jag hoppas att du kommer in och hälsar på mig även på den nya adressen:)

Kramar
Style & Life by Leia

Postat av: glitterandbling

haft en bra dag? hoppas det gick bra på provet! :)

2008-04-10 @ 17:11:56
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0