Dawn;

Fy vad jag är trött. Blev inte mycket sömn inatt, Amanda & Maja sov här. Eller, de sover fortfarande. Egentligen är det alldeles för tidigt på en lördag för att vara vaken, men här är jag, trött som en sengångare. Igårkväll var det mys, tjejorna kom hit; Amanda, Nathalie, Maja, Jennifer (jag har saknat dig!), Rebecka, Amelia & Amelie. Vi snackade massa, kollade lite på Galan 2007, glodde bilder från Paris & några andra & sen blev det John Tucker - en klassiker. De flesta gick hem ganska tidigt, men några stannade kvar o mös lite till. Sen var det bara göra sig iordning för sängen & bädda ut, leta upp extra täcken & kuddar.

Får se hur aktiv jag blir idag, har ett stressigt schema, skriver nog ikväll innan jag åker till Tranås eller imorgon. Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0