Äntligen!

Det var på tiden :). Men nu är blogg igång och rullar igen, och såklart måste vi alla ta igen förlorad tid. Tänkte börja pilla på Miriams design, resultatet kommer snart. Kan väl också bjuda på en kort resumé.

I söndags så var jag lite sjuk, fast hann ändå med att städa klart, fixa & greja lite hemma. Ganska tråkig dag, faktiskt. Sen var det natt & till sist måndag. Började med det självklara: oviljan att gå upp. Men det gick iallafall, så åkte till skolan, & där var söta SMNV, inte ett dugg förändrade över lovet, förutom pepparkakan Nathalie då. Hon har ju varit i Kina, så förutom brännan hade hon massa nya saker också, haha. Vi hade redovisning på naturkunskapen, sedan slutade vi för dagen. Missade tidiga bussen, så gick på stan med Ida ett tag, käkade glass i skolskenet! Efter det åkte jag hem för att få min fotbehandling, det var lika skönt som vanligt. Sprang & hämtade Mattias, hem & käka & sen iväg till min första sånglektion. Var skitkul, gick ganska bra med tanke på att hela min föregående vecka spenderades med halsont. När jag kom hem var jag på strålande humör, så gick ut på en promenad med Pillan, det var trevligt.

Nu är det en ny dag och allt sånt där, har precis kommit ut ur duschen. Av någon ännu okänd anledning så har jag sjukt ont i hela högerbenet, men det går väl över tills jag gifter mig. Har era bloggfria dagar varit bra?


image235  image235  image235

Kommentarer
Postat av: Klara

hoppas du har haft en bra dag :)

gå gärna in på min blogg och rösta på vem som bär upp klänningen bäst (; kate bosworth vs. charlize theron :) !

2008-04-01 @ 19:33:45
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0